Tuesday, January 10, 2012

permandangan dalam teratak baru ku..bermula 1/2/2012

sebelum ini aku post kan testi pasal perpindahan rumah ..
huhuu...
ini permandangan dalam lar..
rumah tuh br sahaja di tukar kan kaler nyer..
yg asal nyer , banyak kale tampal2 kaler.,.
neh kes orang lame nk cover dr kesan2 ape yg telah berlaku pada dinding nyer..
hooo...
asal kaler putih, n die touch up dgn kale putih gak..
tp yg best nyer, kale putih yg die touch up tuh terlalu tebal ..
n mmg nmpak sangat r perbezaan myer....
mmg sakit mate r tengok..
hampeh jerk..

deal2 punye deal dengan agent hr tuh..(name die amy)
sewa 1 bulan rm550..rumah apartment jerk..ok r..
before tu aku dapat sebijik rumah teres 2 tingkat..
sewa rm700..kire2 punye kire,last2 aku cancel duk kt sane...
coz dengan extra lg rm150 tu aku ble wat mende lain lg..huu
so finally aku dapat r rumah nii..
tp neh pon agent daa deal bersama lg 2 orang customer..
tp di sebabkan aku n tunang datang ug paling awal..
so dorang beri keutamaan..hehhe.
thanks to yg memberi pada yg keutamaan tu..hehe..




































No comments:

Post a Comment