Monday, January 2, 2012

migran for new part

Penghujung tahun 2006..
aku joins rumah yg aku duk skrg..dan skerang awal tahun 2012..huu..
5 tahun guper nyer aku daa duk kt sinih..huu..
sebelom neh aku sewa kt seksyen 24..
2 tahun gak aku kt sane..huu..

hr neh 2/1/2012..
aku telah mem"booking" umah len...
yang neh umah yg bakal aku duk dgn isteri tercinta aku ...
kite orang bertunang bulan 10 br neh..
tahun 2011..huuu..
setelah 5 tahun bercinta..
jarak dekat ade..jarak jauh pon ade..huu..
dating depan screen computer jerk.huu..

semua nya bakal menggamit kenangan yg x terhingga semasa berada bersama kawan2 serumah..
klo d ikutkan ..zaman aku joins umah neh sudah ade lebih kurang 4 @ 5 generasi daa saling bertukar penghuni..huu..
dr semua nya pelajar UITM..sampai r dorang bekerja..huu..tp sume juz tgal kenangan tuk dorang jer r..huu..
skrg sume dorg tuh daa berjaya..
ade yg jd lecture...ade yg jd lawyer..ada yg jd engineer ..
yg best ade jd majistret..
huu...lg tggi dr lawyer..huu


neh r gambar umah aku yg telah banyak memberi kenangan..
depan umah ade surau n hr jumaat di jadikan tempat tuk khariah menunaikan solat jumaat ekoran terlalu ramai penghuni dan populasi yg bekerja di sekitar nya..
kedai2 pon dekat..paling pemes r..orang akan bg direction ke arah "Resoran Hakim"
neh kedai mamak...huuu..
senang bg dorang mencari petunjuk un tuk kesini..




No comments:

Post a Comment