Sunday, August 4, 2013

Ahli keluarga baru

Assalamualaikum w.b.t. Tahun ini insyaALLAH.. Keluarga kami akan menerima 2 ahli keluaraga baru. Tetapi dalam pada masa yang sama,ada satu terpaksa di tinggalkan.. Anyway, aku tidak akan lupakan jasanya. Jasa mu di kenang. erm.. Tarikh 31/7/2013 , toyota showroom di cheras ,batu 10. salesgirl toyota telah menghubungi aku untuk mengambil kenderaan baru kami. TOYOTA AVANZA 1.5CC. G SPEC. KALER PUTIH. alhamdulilah. tetapi aku terpaksa tread in Proton saga aku tu. jasamu di kenang. inilah kenderaan baru kami. insyaALLAH.pada hujung tahun ni juga, kami akn menimang cahaya matata pertama setelah setahun kami bernikah. di harapakan cahaya mata ini akan memberi sumber inspirasi kepada kami sekeluarga untuk lebih maju kedepan. aku berdoa kepada ALLAH di harapkan semua halangan yg menimpa, kami dapat menanganinya dengan tenang dan mudah.

No comments:

Post a Comment